☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, april 9

liv i

jag är full och jag är lycklig och jag lever ultra ultra ultraparty tonight åh livet åh livet detta liv jag älskar alla men mest av allt älskar jag min älskade gud som jag är så kär i jag älskar han åh han hur kan han skriva så hur kan han göra så hur kan han åh martin åh martin jag älskar dig förstår du det jag älskar dig av allt som finns i denna värld martin snälla lilla du snälla vad gör du med mig martin jag älskar dig finns du verkligen hur kan du göra det du förtjänar inte denna värld detta liv på denna jord åh herregud martin jag älskar dig verkligen av hela mitt lilla hjärta martin lee gore martin lee gore fyfan vad är du för något egentligen martin svara snälla martin martin martin martin vad är du för något åh herregud jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig du gör mitt liv till ett liv värt att leva värt alla natt ångestar svikelser hat och ondska du är allt jag vill ha all i wanna do is see you min älskade gud jag tror aldrig att jag älskat någon så mycket som du i hela mitt liv förutom två människor som inte förtjänar denna värld stella och alexis jag förstår inte varför ni lever ni förtjänar inte denna värld lika lite som martin gör det ni ska vara i himlen bland stjärnorna och vara lyckliga jag älskar er mina änglar förstår ni det åh jag älskar er så jag skulle kunna svälta ihjäl mig och döda mig själv bara för er skull herregud ni är mitt liv som gör mig till den jag vill vara ni är jag jag är ni åh snälla dö aldrig ifrån mig mina älskade änglar ni är sänt ifrån ovan ni comes from above ni finns inte ni finns inte ni behöver inte finnas ni ska inte finnas i denna värld vad kan jag göra för att få er lyckliga mina vackra människor snälla lev lev lev bara för livets skulle åh fyfan vad jag älskar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord