☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, april 6

i krigets hjärta

"kärleken är bara ett lyckopiller"
- mlg

det är så. det tror jag. för kärleken är bara ett lyckopiller. eller kärleken som kär, inte kärleken till soulmates. eller till släktingar och sånt, till teater, musik, eller kanske mat. kärleken som kär, när man är kär som kär. "kärlek är kärlek är kärlek trotts allt"
är du kär? är jag kär? vem fan kan vara kär egentligen? utan ångest och svikelser, varför ska man vara kär egentligen? kan inte alla bara skita i att vara kär och vara tillsammans med dom man älskar? jag älskar väldigt utvalda personer, och det är väldigt svårt att säga till dem att jag älskar dem. fast jag vet att allting skulle bli mycket bättre ifall jag sa att jag älskade dem till dem lite oftare.
åh vad gör jag. varför. jag måste tvätta håret. det kommer bli rosa. jäklar.

jag är väldigt chockad. och lite sviken. fast ändå kan jag inte säga att jag är sviken för jag är inte sviken egentligen, och det är faktiskt inte så hemskt som man kan tro att det ska kännas för mig. det gör ingenting. för det finns människor som älskar mig. och kärleken är bara ett lyckopiller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord