☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, november 13

terminal frost

pink floyd i mitt rum. det är det enda som är fint.
istiden fortsätter och jag bara fryser och det är det enda jag kan göra. i morse hade jag på mig ett linne, en långärmad tröja, en kofta och en yllekofta. och jag frös. huttrade i mitt badrum! gud jag kommer se ut som en hund till sommaren. en cuju VOFF VOFF.
one sound one single sound
ungefär som om jag hade lyssnat på pink floyd i hela mitt liv. det är så... jag. de lever med mig, på det dära oförutsägna sättet fast ändå så igenkännande. åh gud vad jag älskar.
mest av allt älskar jag dem. alla små gudar som bryter mot den äckliga normen om människors liv.
ÅH! dra åt helvette alla jävla människor! allt folk. bara DRAAAAAAA. ingen förstår runt omkring mig. bara äckliga normala folk som vill saker. sluta vilja. det kommer ändå inte funka! sluta vilja bara. va inte någon annans idol jävla anus bananus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord