☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, november 12

powerpuffpingla

im talking to myself again and its so damn cold its just not true
allting fryser till is. everything is cold and silence (and you will never say a word)
vet inte. allt är så konstigt. eller allt känns så konstigt nu när jag sitter här i min säng, redo för att sova. även fast jag är trött försöker jag intala mig själv motsatsen. jag orkar inte riktigt sova. jag orkar inte riktigt. riktigt någonting.
jag läser en bok. stephen kings signal. jag tycker om den väldigt mycket och nu när min ipod är sönder så sträckläser jag den. den är vacker.
min sjukdom går bra, för sjukdomens skull. det syns. men jag vet inte säkert ändå.
särapa. fitta alltihopa.
hatar sjukdom. hatar bara. finns inget mer. bara hatar. men jag älskar också. cepe
så fel. jag har inte så mycket ångest nuförtin för jag har makt. kontroll är makt och jag har makt.
det är bra. kontroll, mindre ångest.
jag tänker på saker som folk tar för givet, tre gånger om dan, ibland. ganska useless och jobbigt och tänka på det. för det mesta är det jobbigt och hemskt. men jag har makt och så det gör inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord