☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

måndag, november 30

Amon Goeth

FITTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFITTAFITTAFITTAFITAAHAAAAFITAAAAA
FITTOR PÅ EN FIN LITEN FITTA I EN FIN LITEN FITTAAAAA!
fittafittafitta fitha fitha. SJUNG MED MIG!
nej men detta suger. inte visste jag att bögar behövde kådis. HÖRREDU HÅLL KÄFTEN VA.
ibland är man rädd för allting. vad händer med oss? ibland är man livets mening och bara älskar.
i mitt liv finns det en passion. one sound one single sound. kan inte, jag kan INTE lyssna på pink floyd mer. jag KAN inte. inte för att jag inte vill utan därför att när jag, mira, lyssnar på pink floyd börjar jag gråta. KAN INTE. ÅH SÄR. jag kan inte lyssna på någonting. det går ju inte.
ingenting går. svält svälta att svälta. nej det går inte. dock så är jag fortfarande underviktig så det är ett bra. ETT.
kan ni räkna till ett eller kommer mannen ta er? stirra ut er med sina svarta förmultade ögonhålor. mannen med den vita hatten. fast att hattens färg inte spelar så stor roll i dagens samhälle.
är det krigets fel som Amon Goeth massmördade hundratals judar? ÄR DET VERKLIGEN DET ELLER ÄR DET SAMHÄLLETS FEEEEEEEHHEEEHHHHHEEEL?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord