☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, juli 25

Definationen av söt och snäll!!!!!!


Hej på dig med lilla Ricky. Skänker mina tankar åt dig denna kväll.
Sitter i Norrland och himlen ser ut som en regnbåge nu när solen gått ner. Lyssnar på Gary Moore på kasett - mycket bra, bluesigt och pappigt. Ibland kan jag känna att jag lever upp till dottergestalten för min far. Jag har inte urringade tröjor och inte korta könsorgansvisande kjolar. Jag lyssnar på hans gamla kasetter och tar på mig hans handgjorda smycken (för att jag själv vill det). Fast ja, det var väl allt egentligen. Men det är något med farbröder. Jag vill att de ska tycka om mig. Mycket. Jag vill ändra deras syn på världen och visa att allt inte är skit. Still got the blues. Tror inte att jag har någe blues i mig, jag är mer en... jazzig människa. He-he-he......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord