☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, april 5

One man of peace dies and a hundred wars begin.

Jahapp nu var jag här igen, i mitt rum i norrlands skogen. Lyssnandes på någons gamla kasettband som just nu är Van Morrison för att modern lyssnade på honom när jag låg i mage (skulle bara kolla ifall jag "kände igen")
Ingenting att göra, att se, bara ständigt vakandes över någon oväntad jättespindel som ska krypa fram eller någon trevlig människa som ska uppenbara sig för mig.
Att inte röka och läsa Classic Motor är jag trött på att göra. Leta efter en uppenbarelse i mitt tomma rum i detta spöklika hus med många rum och dörrar, som en labyrint är det här med någonting att finna i varje rum. Ungefär som livet ha-ha-ha.
Göra te och skriva långa utredningar om livet. Melankoli kalls det till min förvåning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord