☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

fredag, mars 23

Beatles har fattat grejen

Jag drömmer och drömmer att jag snart inte vet vad som är dröm eller vakentillstånd.


Jag drömmer att jag drömmer att jag återupplever saker om och om igen. Sedan vaknar jag och upplever det jag just upplevde i drömmen, som jag i drömmen drömde om att jag skulle uppleva.
Det blir ett långt rep med drömmar om vad som är verkligt och inte. Och det finns en drömvärld och jag drömmer om platser och hus och ställen och varelser som jag drömt om förut men i olika situationer, som en helt vanlig vaken dag med nya händelser.
Sedan försöker jag tyda drömmarna men de säger olika och varannan dröm är ett gott tecken och varannan dröm är ett dåligt. Kan man verkligen skifta så mycket eller säger boken + människor fel? Måste ringa shamanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord