☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, januari 31

Surrealism - 31 januari

Kära blogg. Här skriver jag om känslor.

Far tipsar Mira om bok om naturen, Mira berättar för mor, mor blir arg och berättar för Mira att boken handlar om knark.
Vars är alla människor påväg? Paradiset är på jorden. Detta är vårat paradis men vi håller på att förstör det. Ödet säger att vi inte ska tro på ödet, så när vi tror att vi gör tvärtemot ödet så gör vi precis som ödet ville att vi skulle göra.
Ser allting som senarion. Om det är något som känns så vill jag ha mer. OM DET ÄR NÅGONTING SOM KÄNNS SÅ VILL JAG HA MER. OM DET ÄR NÅGONTING SOM KÄNNS SÅ VILL JAG HA MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER


Jag vill
och sen försvann tanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord