☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, juni 5

sixteen candles burning in her mind


Whatever words i say, i will always love you.

Förutom en misslyckad planering för en lyckad födelsedag i ett normalt sammanhang så gör jag allt för att på något sätt, att någonting iallafall ska bli lyckat.
Att jag har 55 minuter kvar i mitt sextonåriga liv. Girl of sixteen, whole life ahead of her. slashed her wrists, bored with life. Didn't succeed, thank the Lord for small mercies.

Och vad ska jag lyssna på klockan 00.00?
40 minuter kvar. Skiftar att lyssna på All cats are grey och Blasphemous rumours. Nog världens konstigaste låtfixering jag har fått.
Här är jag när jag är sexton:


Jag får nog nöja mig med det. För det finns nog inte så mycket mer att göra. Jag skulle nog kunna säga att min dödslängtan är större än den någonsin har varit på väldigt länge.
Well. In case you didn't feel like showing up.

2 kommentarer:

  1. men dedär var ju en jätteful bild på mig hallå. om du ska ha en bild på mig välj en lite mer smickrande snälla du

    SvaraRadera
  2. okej gör det! skicka på kompis också

    SvaraRadera

alla vackra ord