☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

torsdag, mars 31

ni behöver inte läsa, jag har fått skrivfnatt, titta bara på bilderna, då blir jag nöjd, och skriv en kommentar hur bra ni mår i era liv, jag = glad.

om jag ska bo själv. vara själv och självständig.
jag pratar inte om solidaritet och sånt, jag vet knappt vad det ordet betyder tillochmed. jag kanske inte bryr mig. eller så kanske jag tänker mer på annat.

att vara eller att inte vara hippie. knarkare, kleptoman, nymfoman finns det tillochmed folk som är.
det handlar nog inte om titeln. (fast jag blev ju ganska till mig när man kunde söka på synthare och bilder på mig kom upp)
det är nog själva iden att bara va.
inte säga "är jag blank?!?!?!" i varannan mening, alltid tvätta bort sminket som fnurk, pandasoppa och barbierella. BARA SMINKA SIG VARJE MORGON OCH GÅ OCH LÄGGA SIG SÅ UTAN ATT SE TOTALT MONGOLISERAD UT I ANSIKTET



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord