☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, januari 4

the years go by

Okej 2010, här är du.

JANUARI

Depeche-konserten den 31. bästa dagen i hela mitt liv. allvarligt talat.
sminket var min bästa vän. den förlät allt. och täckte allt
.



FEBRUARI

 vi är fulla ungdomar som drömmer om welle erdball. hemsk månad.

MARS


åh. nu började reeperbahn och olle ljungström-hysterin. ganska vacker månad till det ytliga. innerligt var det katastrof. fester hos mimmi, djupa samtal på balkonger.




APRIL
bokstavligen världens bästa valborg i uppsala! jag var synthare och åttiotals-människa mer än någonsin, iallafall i själen. (jag var full när bilden togs)



MAJ


drogs tillbaka till det sjuka ganska mycket, trots det lyckliga timmar ändå.



JUNI






hemskt, vidrigt, horribelt. fyllde sexton.




JULI
hade ensamma alkoholiserade nätter. mycket alkohol denna månad. emmabodafestivalen, träffade min musik-soulmate. otroligt fint.




AUGUSTI

urkultfestivalen och forever young. började drömskolan kulturama. det blev fint ett tag faktiskt.




SEPTEMBER

nu började det riktiga helvettet. började också lyssna på the doors.
du och jag, min lp-spelare.




OKTOBER


och psykadeliska musiken tog tag i mitt inre och jag släppte synthen och blev mittbena/60tals/hippie. träffade manuel.
THE DOOOOOOOOOOOOOOOOORS





NOVEMBER



 att sammanfatta denna månad med ord. hmh. sex, droger och rockenroll?? oj förlåt, sex, droger, rockenroll OCH ALKOHOL SÅKLART. så himla olycklig månad.
velvet underground, animals och THE DOOOORSS




DECEMBER

1 dec åkte in på psyket.
doors, kinks, beatles, och THÖ SISTERHOOOOODDDDHH.


underbart år eller hur, det vill jag gärna återuppliva igen baby

2 kommentarer:

alla vackra ord