☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

söndag, januari 3

ett förflutet år 2009


JANUARI
jag var fet och ful men fick viljan ändå att bli frisk. kirnatt med elin, stina och ale, ministry. jag var också väldigt kär i en pojke. rökte prince. Touring the angel.
"Svampbob var med i simpsons i morse!"






FEBRUARI


öl. sisterhood och sisters of mercy. spelade lovesong i skolan. annanas med grädde och fick synthryck när jag såg G som i Gemenskap och rakade sidecut och färgade svart. (hände efter den här bilden)









MARS
DAF. blev utkastad ifrån min gamla skola av polisen pgr av en jävulusiskt full jag. men fick ändå åka på arvika.











APRIL
blev tagen för snattning = åka polisbil och en månad utegångsförbud. mando diao konsert. SOUNDS OF THE UNIVERSE SLÄPPTES! jag får mening för depeche modes songwriter.









MAJ
förstod att jag aldrig kommer bli frisk. förstod att jag var rökare. förstod att jag hatade det mesta. söp med kusin. flyttade till solle i en vecka. depeche mode blev större än jag trodde dom skulle bli.





JUNI
blev 15. wild mood swings och some great reward. martin lee gore är något stort i min värld. tunisien. vi blev blodsystrar i ett mörkt rum med in chains. försöker inse att snart är det Arvika och depeche mode men det gick inte bra.








JULI
Arvikafestivalen och arvikafestivalen slut. grät hela juli. levde i en bubbla och lyssnade på musik nätterna långa. var väldigt sjuk. depeche mode depeche mode depeche mode.




AUGUSTI
dreads och DEPECHE MODE KOMMER TILLBAKA TILL SVERIGE! grät lite till. skolstart.

















SEPTEMBER
jag upptäcker sminket. the world we live in and live in hamburg. blev kallad till skolsyster för viktkoll. horribelt.
















OKTOBER
jag tror det var då vi söp och stellas far bar hem oss. sushi. frankrike. pink floyd blev ett liv, filmen the wall. sisters of mercy. jag saknade vintern och the cure lite.














NOVEMBER
det blev kallt och mörkt. sjuk, fys och psyk. kiss me kiss me kiss me. träffade syster för första gången på tre år. hemsk månad.

















DECEMBER
tom i magen veckorna. 42kg. the cure och sisters of mercy. ännu hemskare månad. bråk och ångest. hatar allt. och snart snart är det depeche mode igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord