☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

måndag, januari 18

12 DAGAR

big man, pig man, haha charade you are
never been inlove before och martins blonda devotional krull. det blandat med att JAG FICK TRÄFFA ALEXIS IDAG! för första gången på a hundred years. nej men nästan. en månad.
jag hade saknat henne och jag saknar henne nu också ååh min alexis hon är HEMMA! nu slipper jag umgås med killarna i min klass och klia deras pung och äta deras snorbollar.
nej men nästan.

det är 12 dagar kvar. om en timme och tjugo minuter är det 12 ynka dagar kvar. fatta vad det är INGENTING. herregud, ibland får jag små insikter av det. i morse gick jag över isen och lyssnade på music for the masses.
Behind The Wheel. herrejävlagudmartin vilket verk.
sen så.. tänk ifall de spelar den låten. det bara snurrade i huvudet och jag kunde inte se vars jag gick.
jag kan inte fatta att snart är det depeche mode igen. jag förstår verkligen inte det. SNÄLLA jag behöver HJÄLP. let me see you STRIPPPTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord