☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

måndag, december 12

when I feel the warmth of your very soul, I forget I'm cold



AAAHHHAAHAHAA MARTIN SJUNGER STÄMSÅNG TILL MARTIN AAAHHAAAHAAAH JAG DÖR

I FEEL LIKE THIS


Gud kolla på mig, kolla på min kropp. Vafan hände egentligen övergången mellan 09 - 10? Är det riktiga händelser överhuvudtaget? Tur som fan att det finns bilder.

Människans utveckling. Jag har fått papper på hur jag är. Det är så sjukt att man kan skriva papper på hur man är.

1 kommentar:

  1. jag blir så fascinerad av att se hur du utvecklas och hur du ändras. du är så otrolig!! eller ja inte bara du, utan stella och alexis också! när jag ser den här bilder minns jag hur jag blev trollförd av er när ni kom runt globens hörn med era färgsprakande hår och sminkade ansikten. ni var så fina!! och den konsert! ack ack. dom måste komma tillbaka snart. martin dave och fletch!! ååhå vad jag längtar

    SvaraRadera

alla vackra ord