☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

tisdag, april 19

kan man älska en människa så mycket att det gör ont att se den skadas

har den ej trekanter. så är det ej min hatt.
om jag kan kalla dig gud. hur skulle dina undersåtar se på mig då?
silence that speaks so much louder then words.

olydighet. dina vackra undersåtar. vi står på ditt berg och ser det vackra i en flickas självmord.
jag står under dig. ser det positiva i mitt liv. jag ser.
all i ever wanted. all i ever needed.

olydighet. att vara olydig. att knarka. att förstå knarket. finns inget knark.
det enda som finns är du.
men vad vet jag om dina pupiller är större än mr mojo risin?
att förstå det vackra i ditt liv. att ens självmord påverkade alla andra människor. att ett självmord skulle döda 20 människors tro och hopp.

ditt vackra leende i solen. att kunna leva. att förstå att det inte bara går ut på att knarka.
men vad ska jag säga
words are meaningless and forgettable

ett enda piller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord