☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

onsdag, november 3

pilatesboll

jag satt vid min dator och ba kom på en sak. om såntdärt falsklycka. typ alkohol är falsk lycka fast det är mer dubblande effekt på ångest. tabletter är falsk lycka. fast på ett bra sätt, fast på ett dåligt sätt i längden.
knark är farlig, speciellt för den ångestfyllda människan. eller den svaga eller vad man nu säger.
knark är farligt. jag är den typiska människan som har fallit för hela lag och brott-grejen. dricker allt äter allt och bara allmänt bryter mot alla dessa brottslagar och människorlagar.
mestadels är det väl männskligalagar. så som vad mor och far säger, vad man egentligen bör göra och ens plikter som människa man har.
ja jag vet inte. mest av allt vill jag spy i allas ansikten.
alla vill mig saker. frågar mig saker. in perfect isolation here behind my wall, tänk om jag vore in isolation.
sluta röka. sluta knulla. sluta supa. sluta knarka. sluta med allting som inte har fitness gummiboll 'jaahg måhr shåm en sooohlstrååhleh' att göra med.
jag vetefan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord