☾ - Kan hända att det är larv men ljuger, det gör jag inte.

måndag, februari 22

BAJS BAJS BAJS just pushing away

kylakylakylakylakyla 22 minus fyfan döda mig, alla stockholmare som inte kan åka jävla buss helvete jävla sär albinosar fittor ÅH FYFAN
jag bara hatar allt så jävla mycket power power power power jag glömde nycklarna JA fire fire fire fire GUNS GUNS GUNS DÖ DÖD ÖDÖDÖD det är ord utan någon jävla mening fyfan vad jag hatar nitzer ebb dom suger så jävla hårt och samma sak med pink floyd. fyfAN JÄvla knarkare som grisar omkring på en bondgård sär!!
jag vill bara vara hemma och gå ner i vikt och lyssna på Depeche Mode bara endast föralltid. men nej åta helvette med det.
och vi vill göra uppror mot äckliga sjukdomar men det fackar sig det också, vafan hade jag förväntat mig? att en dag ville mira ha en glass så hon gick och köpte den och hon tyckte den var jättegod och efter den glassen så kunde hon äta ALLTING igen. bara fine med allting. jävla cepe jävla sjukdomshelvettedö fyfan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alla vackra ord